Torsdagkväll & dag 4/9

Det här kommer att bli ett riktigt långt inlägg, men det gillar vi, ellerhur?eftersom att det mest kommer att innehålla BILDER.

Först så var det ju en mängd av lektioner att slöa sig igenom, och JA jag blev sen till engelskan imorse (lite ledsen över). Men thats life, man kan ju inte alltid hinna.
Det blev en fika i håltimmen med Therese och Ande.
Sen så gick vi till biblioteket men vi fick iallafall sluta 1 ½ timme tidigare, det kändes riktigt bra.


Vad gjorde Ellie då?  Jo minsann, hon tog Therese under armen och tog en shoppingrunda. Det bara blev så! (snart borde jag söka hjälp!)


Det blev varmt sådär mitt vid lunchtid. Härligt att kunna sitta i linne på ett ute café.



Här har ni då jag i Thereses knä! man måste ju posa inför bilden André ska ta ;) haha..



Detta är då André, vårat lilla släptåg ;) haha nejdå... men han följde med och fikade. Fast med uhm.. Red bull? ;)



Jag testade på hur det kändes att ha slöja på sig, för ett par minuter. haha



Therese är ju riktigt het i "sjal" what do you think ? ;)



Vi gillar det här cafét, vi kan använda staketet som våra väskhållare. Perfekt! då slipper man sätta dom på marken. ;)



Dagnes händelese:    ( Det ligger ett systembolag precis bredvid staketet där som ni ser på bilden, och vi sitter precis innanför)   :  Det kommer en gubbe med sin otroligt söta hund som ni ser på bilden, "Här, ni kan få passa min hund jag ska in här, hon heter MOLLY"  så går han in, hon var super duper söt och sällskapade oss ett litet tag.


( NÄSTA INLÄGG JAG KOMMER LÄGGA UPP NU ETERÅT ÄR ETT VIDEOINLÄGG; DONT MISS IT! ) Puss!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback