Tisdagskväll

Idag blev det en riktigt sen dag. Gick på resursmatten och slutade därför vid 17.00, jag och Malin var både trötta och hungriga och gick därför till donken och åt lite innan vi skulle åka hem.
Idag åkte jag hem-hem ;) Orkade inte laga en ordentlig middag som jag alltid gör annars så det blev nudlar. Enkelt och helt okej faktiskt.

Tog 2 bilder i skolan idag och en nyligen , ni ska få allihopa.

Andre och Therese. (Andre är inte seriös! det är thereses jacka) Men visst blev han HOT? haha


Så hade vi dårå gympalektion. Orientering. Därifrån fick ni inga foton ;) Här är bara en liten skitbild, vi är många fler, vi är 32 elever men dessa är lite fotogladare.


Så nu på kvällen fick syster ta ett foto på mig och min lille baby Kasper. Love him! Visst e han för söt?



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback