Söndagslunch

Nu börjar jag att känna mig lite bättre, det är så himla skönt. Har dock hosta men det kan jag faktiskt leva med, det jobbiga när man är sjuk tycker jag är när man är hängig/febrig och allmänt trött och inte orkar.
Så imorse kollade jag först på en film, elefanten Horton, rekommenderar den starkt! Det är samma som har gjort Ice Age, den tycker jag iofs inte var så överdrivet bra men Horton är faktiskt grymt rolig och uppiggande.
Sen så ställde jag mig och lagade en enkel lunch, fiskgryta med ris och tomater samt dill på toppen ;) Blev riktigt gott som alltid.



Resultatet av min goda lunch ;)



Man är ju riktigt morgonsnygg. Titta bara på håret, haha. ;)


Klockan 18 så kommer morfar och hämtar mig och då ska vi åka och äta middag och spela bingolotto. En typisk Söndagkväll för mig :) gör alltid det ;)

Vad ska ni hitta på då?

Kommentarer
Postat av: rooroo

ser gott ut.

2008-09-14 @ 17:07:07 URL/Bloggadress: http://storstadskvinna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback