Söndag-utan bingo:)

Som dem flesta som läser min blogg vet, så brukar jag allitd äta middag och spela bingo på Söndagar.
Men idag blir det lite annorlunda, idag jobbar jag istället. :)
Först så vaknade jag hyfsat sent och började att fixa iordning allting för att sedan rusa ner till centrum och handla presentpapper, doppresent (skit snygg outfit) till Nattas son och ett ritblock med turspennor till ena tjejen där jag jobbar.
Så åkte jag iväg på efter "fikat" hemma hos Natta, för hennes son hade döpts lite tidigare, så käkade vi gott och allt sånt där, så vid 17 gick jag dit jag jobbade (för dom bor nästintill grannar) och nu sitter jag här och dem har precis satt sig för att se bolibompa. Kommer att bli en sen kväll men det är väl okej...det enda jag känner ångest för är att jag ska ha pluggat en del sidor matte tills på Onsdag och jag känner verkligen att jag inte kommer att hinna.

Imorgon ska jag och en gammal klasskompis bjuda våra gamla lärare på middag och ge varandra lite update, det ska bli mysigt.



Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävla om lyxiga hårvårdsprodukter för 1500 kr! :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/september/tavling.html

2008-09-21 @ 20:20:07
Postat av: nikita

fin blogg du har!

2008-09-21 @ 20:55:31 URL/Bloggadress: http://nikitaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket fint hår du har:)

2008-09-26 @ 21:22:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback