Snabb shoppingrunda!

Följde med in till stan in i sista sekunden. Stressade runt i stan sista timman innan allt stängde.
Jag fick med mig en söt klänning från Gina, 2 par tjocka strumpbyxor och 1 par leggings, alla svarta. FAN! jag måste våga mer... snart snart! Ska köpa oranga strumpbyxor eller gröna eller röda, var jättenära idag. Måste köpa en jättestor stickad halsduk, jag som såg en sån stor idag.... skulle köpt den!

Är verkligen ute efter ett par bekväma högklackade stövlar. Hittar inga någonstans, vart fan är alla? :p


2 par tjocka strumpbyxor, ett par räfflade andra inte. Och ett par leggings, svarta tunna.



Klänningen.. Lite dåligt med cambild men D har datorsladden till sin hårddisk så camen får duga! SÖt va?



Orkade inte fixa mig idag, så det fick bli lite vanlig luffig stil, men vem bryr sig? inte jag iallafall! :)



Måste bara visa den här bilden, den tycker jag är så söt, eller vad tycker ni? ;)


När vi kommer hem ska jag laga kyckling/grönsakssoppa, idag har vi storhandlat. :)

Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

visst är det kul att shoppa ;)

måste bara fråga - men har du hårförlängning?

2008-09-29 @ 18:32:39 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback