Sjuk sjuk & sjuk

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, men jag har gått och blivit sjuk.
Har fått en riktigt eländig förkylning som verkligen inte kommer passande.
Så idag har jag varit hemma hela dagen och verkligen försökt att bli frisk.
Har ätit bafucin och var ner till apoteket idag en sväng och handlade nässpray och nachochips, och sen dess har jag tryckt i mig chips med gräddfil med 8 vitlökssklyftor. Hööh! vill bli frisk.



Passar på att göra mycket ansiktssmask nu när jag är hemma och låter huden lufta och så badar jag mycket. Skönt.



Bröderna rambo och benji, som sällskapar mig när jag är sjuk. Det enda dom gör om dagarna är att mysa. ;)



Jag och Therese igår. Snygga va? med lite paint exprimentering ;)

ha det gött nu allihopa nu ska jag lägga mig i badet för 2a gången idag.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback