Orienterings torsdagen

Idag har jag varit på orientering hela jäkla dagen, och inte är man glad över det.
Det tog mig cirkus 2 timmar att ta mig dit, vi orienterade i 2 timmar(maxtid) och letade efter 8 "orienteringsflaggor" och vi hittade 4, men vi försökte verkligen och jag var helt slut när vi kom fram.
Framför mig hade jag 2timmars restid hemåt som väntade, och fick reda på att vi fick IG eftersom att man var tvungen att hitta ALLA 8. FYFAN VAD ARG JAG BLEV. 6 timmar åt helvete!

Så när jag kom hem bestämde jag mig för att det fick bli en snabb middag, det blev omelett. Kanske inte tar så kort tid att laga men att fixa ihop själva "smeten" och låta den vara på plattan på låg värme i 30-40min var inte så svårt.




Kanske inte ser så speciellt glad ut men varför ska man leka glad när man inte är det? Känns bara onödigt.
För att få ut lite av min agression så ska jag skriva av mig lite till,
Folk säger att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, så gör man det... är snäll och ställer upp fan hela tiden och får skit i ansiktet tillbaka? Men det ska jag komma ihåg, tro inte att någon ska komma undan och från och med nu ska jag sluta att vara snäll. FOLK FÅR KLARA SIG SJÄLVA, för det gör jag hela tiden. :)

Kommentarer
Postat av: "MALOH, haha"

Haha, du är söt som alltid DU! :D Jo men Ellie, ingen ska få hindra dig från att må bra... eller hur? Dem är bara sura för att du klarar dig så bra själv och faktiskt har ett liv för du är en underbar person, och dem som faktiskt känner dig vet om det!

2008-09-25 @ 21:08:29 URL/Bloggadress: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: L

du är skit lik en som heter sanna

2008-09-26 @ 13:35:01 URL/Bloggadress: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: sara

gud vilket härligt hår du har! :)

2008-09-26 @ 13:53:58 URL/Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: AMMII

söta bilder! Ääälskar ditt hår, håller på att spara till den längden! :)

2008-09-26 @ 14:18:10 URL/Bloggadress: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: lisa

du tjejen om du känner så här o e sugen på att pigga upp dig kan jag rek. ett besök på www.oddhagel.se köp hans senaste cd så jäklars bra

kram på dig

2008-09-26 @ 14:24:29
Postat av: lisa

glömde ju skriva att du har ett himla vackert hår



kram oddhagel fan

2008-09-26 @ 14:25:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback