Nattpluggande

Nu sitter jag uppe och pluggar. Det kan behövas, man har missat en del under dessa sjuk dagar, dom går så fort fram där jag går. Det är så himla mycket att göra tills nästa vecka! och nu har det dykt upp ännu en läxa. Vad jobbigt, att dom aldrig ger sig.

Har kommit någonstans ikväll iallafall, men hela min helg ska spenderas till bara pluggande. Suck vad jobbigt.
Jag är ju verkligen inte van med sånt men jag får väl börja lära mig, på en gång.

Idag låste jag ut mig när jag skulle gå och möta Nattis nedanför porten, för hon hade kört hit med Isa för att lämna ett par böcker hon hämtat åt mig. Hur kan jag vara så klantig? ÅH!!! men tillslut kom det en kille som gick ut ur porten, då kom jag in. Vilken tur! ville verkligen inte stå där ute och bli ännu mer sjuk..


Här får ni en nytagen bild på lilla mig, i den tysta natten!

Kommentarer
Postat av: ATTLIGGA

allt jag skriver är sant och seriöst. Är det du på bilden? Kan du inte lägga till mig på msn så kan vi prata lite.? du va sjukt snygg.

2008-09-13 @ 11:00:48 URL/Bloggadress: http://attligga.blogg.se/
Postat av: attligga

jag ska nog inte ta livet av mig. Jag gillar att leva. Gör inte du?

2008-09-13 @ 16:31:45 URL/Bloggadress: http://attligga.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback