Måndagkväll

Idag har jag först pluggat och efter det så åkte jag direkt iväg och jobbade.
Det var trevligt och jag måste erkänna att jag har ett enormt härligt jobb! det ni... behöver verkligen ett jobb som passar mig nu efter jag slitit i ett år på Mc donald's, usch aldrig mer...

Nu är jag ensam hemma i Tumba och här ska jag spendera natten ensam.. for the first time ;) har ju tvn och katterna så det ska nog gå bra hoppas jag.
 
Tog ett par bilder i skolan idag på mig och min BABE Therese! så dom ska ni ju få se hade jag tänkt ;)

Söt hon är va ? ;) jag vänster, hon höger ;)

 




Så när jag kom hem efter jobbet idag så vräkte jag i mig mängder av chokladglass med chokladbitar i. Enormt gott, sen så har jag precis käkat lite gulaschsoppa.

Så fotograferade jag mitt parfym skåp nyss, det kan ju vara roligt att se. Har mängder av dem! Lets see.
Det är inte alla jag har, utan har ett par bodylotion parfymer också. Dom är goa. Men jag kan ta dem här.


Översta raden från vänster: rose absolute, lovley, yves rocher, gucci rush summer, poison

Mellersta raden från vänster: Lancome, White musk, Opium, BVLGARI, Christina Aguilera, Armani  , Christian dior

Nedersta raden från vänster: Armani, Christian dior, Naomi Cambell, JLO, Britney spears, Paris Hilton,   Kenzo, Boucheron





Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jadå :D

2008-09-01 @ 22:34:42 URL/Bloggadress: http://amirakrouti.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback