Måndagkväll

Jag fick för mig att jag skulle besöka gymmet. Och därför var jag tvungen att ringa min faster som bor i samma trapphus som jag, och be om hennes bricka eftersom det är hon som kan boka gymmet. Jag tog med mig syrran och gick dit, sen så gick vi ner på nollan och skulle se om det fanns några lediga tider att gymma på ikväll men alla var såklart uppbokade, så jag bokade en imorgon mellan 17 och 18 istället. :) Sen så gick vi iallafall tilbaka till Lena (min faster) och där så fastnade vi. Vi pratade skit i över en timma och tillslut när v skulle bege oss uppåt så följde hon med :) Så nu har vi druckit lite te och sett på skräckfilm (The Messenger) tror jag den hette och den var läskig. Jag gillar inte skräckfilmer, jag kan inte sova då blir så jäkla rädd. Mysigt som attan var det och jag tog några bilder men kan ju inte sätta in dem. :/

Men därför tog jag en godnatt bild med camen ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Oj vad stor näsa :O

2008-09-16 @ 09:42:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback