Måndag myskväll

Idag har jag först pluggat och sen så har jag jobbat. Det har gått bra som vanligt, tycker så bra om familjen jag jobbar åt. Och på Lördag ska jag dit och fira ena tjejens 5 årsdag. Ska bli riktigt trevligt att få umgås med dem.
När jag slutade vid 7 så skjutsade dom mig till stationen och sen gick jag till centrum med Danne och mys handlade. Jag handlade, avkado, nachochips, gräddfil och en ask noblesse.

Så nu ska jag sätta på en film hade jag tänkt och börja nafsa i mig.



Min ljuvliga guacamole jag gjort, och gräddfil med vitlök. Runda lättsaltade nachos och noblesse choklad. Underbart god! Men vet ni vad jag glömde? Min underbara chokladglass med chokladbitar i. Och så läsk såklart!


Här datanördar jag framför bloggen. Precis nytagen. Så nu är jag hemma hos danne framför hans burk, jag känner mig lagom handikappad hemma, för igår gick jag ner till expert och lämnade in min tv på service och så är min dator pajj pga virus. Synd synd.. ;)

Ha en bra Måndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch låter inget vidare! :( ska inte heller jobba kvar där, klarar inte stressen och pressen man har. Är inte kul att ha världens huvudvärk varje kväll man kommer hem. Nej tack! Jag jobbar på den vid gallerian, regeringsgatan.

2008-09-09 @ 16:33:18 URL/Bloggadress: http://thisismikaela.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback