Lördag

Idag har det varit en riktig relax Lördag. Har passat på att sova en del och titta på film.
Men nu ska det snart bli en härlig middag med nära&kära och någon härlig film, kanske E.T.? :)
Vi ska äta fläskkarré med potatisgratäng, grönsaker och kantarellsås. Ljuvligt va?  Jag Hjärta Mat.

Gårdagen blev ganska trevlig även fast det mest blev en lugn kväll med prat och lite drinkar.


Så här får ni lite pics..



På tåget påväg.


Jag och Camilla(www.myrrah.se)  @ Messi



Skumpeliskumpa



Me und Camilla (www.myrrah.se)



Messiboy(www.messi.se)  och jag!



Fredrik(www.rocksvensson.se) och jag



När vi kom hem blev jag som ett hungrigt monster och började laga kött och allt möjligt. Men det är jag i ett nötskal.



Slutar med denna bild.

Kommentarer
Postat av: tanja

älskar ditt hår :) söt va du dessutom !

2008-09-22 @ 00:25:10 URL/Bloggadress: http://tanja88.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback