Lördag - middag

Idag har jag vilat upp mig under morgonen, och sen har jag pluggat och handlat.
Sen åkte vi hem till pappa och åt middag där, det var Danne,jag,Emma,Tuula,pappa och Gunnar.
Tuula fyllde 52 och Gunnar fyllde 50 så vi passade på att fira dom idag. Jag och Danne köpte inget speciellt men dem fick en varsinn belgisk choklad ask. :) Choklad går alltid hem!


Vi börjar "lilla bilduppvisningen" med Benji på hyllan hemma. Här ligger han och chillar. ;)




Jag och Danne innan middagen.


Danne, Emma, jag & gunnar och tulas huvud. ;)


Den här bilden blev så rackarns söt på både Danne och Emma så den var jag tvungen att visa.   GALET SÖT BILD! :):)



Danne



Förätten- avakado - skagen. Mums! synd att blixten förstörde lite. ;)



Middagen. ;) Ägg, rom, citron, laxtallrik,potatis och baugette.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback