Kvällsupdate

Kvällen har inte gått särskilt fort, men det gör inget. Kan bero på att barnen sover och att dem enda kanalera som funkar är 1an,2an 4an och 6an. Hmm 6an är väl okej, 4an också men det kommer inget bra att se på ikväll.
Jag har 1 ½ timme kvar här, sen så åker jag nog till D - närmast dit, eller får skjuts såklart, såhär sent sätter man sig ju inte på en buss + att jag ska upp hyfsat tidigt imorgon.

Nu ska jag nog, för ovanlighetens skull läsa lite på aftonbladet. Jag behöver skaffa mig en "uppfattning" om saker, (allmänbildning) eller iallafall lite bättre än det jag har nu, det fungerar inte i längden.

Och nu i skrivandes stund fick jag ett samtal från dem att dem är hemma om en halvtimma. Se där, nu fick jag gå tidigare också. :) Kan ju vara till det posetiva eftersom att ju piggare imorgon - desto bättre! :)

Puss på er


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback