Jag och mitt extrema shoppingberoende

Efter skolan åkte jag förbi SKHLM och handlade 2 olika sorters silikondroppar till håret. Ena var PHC hair rapair drops och den andra var från Björn Axen. Sen så hamnade jag helt plötsligt på ÖB för att kolla läget och fick med mig ostbågar, chips, mentos och Anton Berg choklad, vit och mörk. Jisses... varför kan jag aldrig låta bli?

Mötte sen upp pappa och Emma och blev bjuden på pizza i centrum.



Efter pizzan fick jag mig ännu ett shopping ryck och handlade massvis till mitt rum. 4 stycken kuddar, 2 bruna och 2 mörkröda. Ett guldfat och 2 doftljus. 3 stycken "statyer" som var liksom "musik-gubbar" med guld instrument, skitfina.
Och en påse stenar...


Här ser man rummet i helhet efter jag fixat till mina nya köp.



Utan blixt... ungefär så ser det ut fast man ser ju mer, det är ljusare.....



Ett silverfat på datorbordet, har för många fat med ljus så jag visste inte riktigt var jag skulle placera det.



Ett till fat med ljus och stenar.



Där ser man mina nya musik statyer! Ena spelar trumpet, den i mitten sjunger i mic och den till höger spelar fiol.



Här är mitt nya guldfat jag köpte, med 2 doft ljus ena är mango och den andra är "cookie".  Fint va?



Här ser man mina nya kuddar, man ser bara tre av dem bakom  men köpte 2 röda och 2 bruna. Sött va?


Åh! Jag och mitt shoppingberoende.. men visst blir det fint? Nästa köp ska bli ett nattduksbord till höger om sängen med ljus och fat och jag funderar på en svart ljusstake (hög) i smide! Fint va?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback