Film & chips

Efter middagen och allt det där åkte vi hemåt till Danne en snabbis för att mata kissarna men sen åkte vi tillbaka hit.
Så då våldgästade vi pappas sovrum och tittade på film här inne. ( Min egen tv är på reparation och datorn är trasig) haha lyckat :)
Vi såg en stund på SCREAM men mr D är så trist och håller på att somna hela tiden och jag vill inte titta ensam.
Här är lite update.


Där ligger vi och tittar på film. ;) Och kasper ska vara med ofcourse. ;)



Jag ser på film.... Skum vinkel. :P


Nu ska jag väl sätta mig ute i vardagsrummet och se på en annan film med pappa,Gunnar och Tula. ;)
Har blivit kvällspigg på sistonde. :) Natti på er

Kommentarer
Postat av: Bea

fint hår du har, är det ditt riktiga? kram

2008-09-15 @ 03:51:27 URL/Bloggadress: http://beaa.blogg.se/
Postat av: s

hahahahhahahahah vadå riktigt, så jävla fult fejk hår ;d

2008-09-15 @ 04:03:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback