En kväll full av god mat!

Den här kvällen har verkligen varit ett bra exempel på vad en bra och mysig middag är.
Efter skolan så åkte jag direkt till Tom och vi började att laga mat i fulla tag i köket.
Vi gjorde förätt med toastmackor med färska räkor vi skalat och majonäs och sallad, sen började vi steka oxköttet, lägga kycklingklubborna i ugnen, göra våran italienska sallad och föreberda efterätten.
Allt blev helt perfekt och vi satt och åt och pratade i 2 timmar.
Det var nämligen så att vi bjöd våra gamla lärare på middag, och det var jättetrevligt.
Sen tog jag skjuts hem med Mia eftersom hon också bor på samma ställe (där D bor) så det var ju helt perfekt.

Önskar att jag hade kameran med mig men det hade jag inte , men Tom tog ett par foton så jag ska sno dem sen.

När jag kom hem möttes jag iallafall av mina två älsklingar, Tiger och Tuffis. (Jag är kattokiga tanten, kommer dö med alla mina 100 katter i famnen, haha)

Här är iallafall 2 bilder på mig och min Tiger, Olivöga tiger och krokodil tiger som jag  alltid kallar honom.





Hans ögon är oemotståndliga!

Kommentarer
Postat av: Malou

Det låter som en riktigt bra kväll och Ellie, jag gillar att du är mer naturlig på dina bilder... utan sminket och så för då är du som finast fast du är självklart fin med smink också för den delen. POOSS POOSS, haha!

2008-09-26 @ 21:17:56 URL/Bloggadress: http://maluwie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback