damn, var är min kamera?

Skulle faktiskt kalla gårdagskvällen mysig. Det var jag, Therese, hennes franska pojkvän Alex och hans vän Rapahel.
Först på kvällen gick vi längs djurgården, vilken vacker utsikt.  Men, är det fel om man inte uppskattar sådana saker? :S
Vi kom inte särskilt långt med det nykära paret Therese & Alex, men det gör ju inget, kärlek är fint. ;)

Vi vandrade hemåt vid 8 snaret mot Therese. Dom stannade uppe i lägenheten och vi sprang iväg och handlade pizza på CiaoCiao. När vi kom hem så trängde vi in två extra stolar på hennes ballkong, så det blev fyra. Vi tände "dimmerljus" och satt där på hennes underbart fina ballkong. Och det kändes så underbart, nedanför var liksom stan.. Det var en bra känsla. Vi drack ett par glas vin och hade trevligt.   Dock glömde jag kameran, ångrar det hårt. ;)

Vi knatade ner mot stan , träffade ett par klasskompisar. Men vi var för sena, den restauranghaket/puben vi skulle gå på hade redan stängt. Synd. Men vad gör det, vi hade trevligt ändå.  Danne kom och hämtade mig nedanför Thereses port, vid 7eleven vid halv 3 snaret inatt. 
Det finns verkligen konstiga fulla människor överallt. Jag satt på en "sten" utanför 7eleven och så kom det en superpackad snubbe ´"guumaaann varför sitter du här själv" och skulle sätta sig brevid mig på stenen, men ramlade bakåt o hamna med benen rakt upp i vädret. Hemskt egentligen :P

Ikväll blir det tacos kväll med familjen, sen kanske jag ska iväg och möta ett par klasskompisar i stan men vi får se hur det blir med det.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Gör ett inlägg i din blogg om tävlingen så är du med i tävlingen! :) Glöm inte att länka mig!

2008-09-06 @ 12:06:03 URL/Bloggadress: http://akolan90.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback