Bingokvällen

Bingokvällen blev riktigt bra. Vi åt min absoluta favoriträtt, mormors kycklinggryta. Den är helt oslagsbar, jag lovar!
jag har ätit mycket mat i mitt liv, fin/dyr/god, vad man än vill kalla det, och jag själv gör också god mat och älskar att laga, men denna kycklinggryta slår ALLT! då menar jag verkligen allt. Ingen restaurang eller maträtt i hela världen slår den. :)

Idag var vi nära på att vinna en resa till Thailand för 25 000 kr, men vi vann inte. Det var längesen mitt hjärta bultade så hårt. Åhhh! ville så gärna vinna den. Vi var så fruktansvärt nära, så nära har jag aldrig varit. 



Våra lotter. Turlotter? njah, men nästan.



Den här bilden fick bli förminskad, jag såg helt insane ut. :) Hehe. men söt mormor har jag minsann!



Världens godaste mat!



Här höll vi på att vinna en Thailandresa  värd 25 000 kr, alltså snacka om otur!!!! vi behövde bara 41an, och 4an kom, 38 och massa fler, snacka om att mitt hjärta bultade.  Varför får aldrig vi tacksamma vinna? det är en fråga jag undrar flera gånger.

Folk ringer in, får färg femman, dom svarar "jaha, kul då.." så vinner dem en bil, bensin, resa, och 1 miljon. Visst vissa bir ju glada och säger "det är helt otroligt"   Men jag minsann jag VET att jag skulle svimma rakt av, gråta skrika vettefan... :)  Vi som behöver vinna vinner aldrig , det är alltid så. :D Men det är kanske så gud vill ha det? ;)





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback