Bingokvällen utan vinst

Vi vann ingenting men det var ändå en trevlig kväll, iallafall de första 2 timmarna, efter ett tag tröttnade man faktiskt, 4 långa timmar med bara tjat och onödigt skitsnack för det mesta.
Däremot åt jag en riktigt god middag med dem som vanligt. Deras biffar, potatis och egen sås gjord på morfars plockade kalle johan svamp. Efterätten var också god såklart, glass med värmda bär.



Sjukt gott....



Härligt...... bingopen!



In the sofaaa



Det härligaste med bingokvällarna: Mormors massage!  Slänger alltid upp fötterna där ifrån soffan jag ligger i, och hon masserar mig hela bingokvällen. Hon tröttnar inte, jag fattar inte? haha! Älskar det iallafall så jag klagar verkligen inte. :)


Efterätten glass med varma bär, sjukt gott! :)


Kommentarer
Postat av: Cody

söt du va:)

2008-09-28 @ 13:50:34 URL/Bloggadress: http://codyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback