Utmaning ;)

Har blivit utmanad av http://majbebis08.blogg.se

1. hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?
Vet inte riktigt, det beror helt på.. Kanske 2 tusen? ibland blir det mycket mer och ibland lite mindre! :)

2. dyraste plagget/skorna du köpt?
Öhhm.. det vet jag nog inte.. En jacka för 1000 kanske? nä, äshh jag vet faktiskt inte, köper så mycket grejer.

3. bästa fynd i år?
Jadu... ingen aning:) har så mycket bra fynd ;)


4. ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
Vet inte, inga tror jag.. jag har en tendens att alltid rycka bort lapparna innan jag ens bestämt mig om jag vill ha det 100%.

5. hur många par skor har du hittills köpt under 2008?
Många! Ungefär 9 stycken eller så.

6. om jag gav dig 1000 kronor, vad skulle du köpa för dem?
Skulle nog spara dem, för det behöver jag.

7. hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?
1-2 tusen kanske.. beror på om den verkligen e fin eller inte.

8. brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
Nej jag vill alltid visa vad jag köpt :) :)

9. spara eller slösa?
Spara!!!!!!!! Men jag gillar att slösa också.

10. dina fem senaste köp?
En mössa från Top shop
Ett par skor från Din sko
En grå klänning från Gina tricot
Dubbelpack strumpbyxor från H&M
Leggings från H&M


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback