Tisdagskväll

Ikväll ska jag vara uppe sent :) jag är ju ändå "ledig" imorgon, förutom det där samtalet.
Tom har förresten skickat över bilderna, 4 gig bilder! HUHUHU! Här ska det rensas!! :) Hittade många fina också.
Så nu ska jag sätta mig och rensa ut dem finaste och medans ni väntar på att få se dem så kan ni få se bilderna från när vi var och käka i Årsta!:)


Koncentrerad på colan :P



Väntar på maten :)



Maten kom och jag blev glad! MUuums vad det var gott. Biff med röd stark sås på, potatis"klumpar", gräddfil, bearnesiesås och lök hög.


Såhär glad blev man....


Och när jag kom hem möttes jag av detta: TIGER HAR TRYCKT NER TASSARNA I DANNES SKO OCH RELAXAR. Det brukar han göra.



Han är för rolig den gullsötnosen!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback