Tila Tequila

Följer ni också Tila Tequila? Jag har följt season 2 nu sen starten, nu är det inte så många kvar, jag undrar vem hon väljer, men jag antar att det kommer att bli en tjej denna gång.

Hon är enormt söt, men det är en sak jag inte klarar med den tjejen. Att hennes uppfattning är att hela världen cirkulerar kring henne och hon är den bästaste i hela världen, vilket hon inte är. Som i början av season 2, när hon ville se vilka som "verkligen" ville ha henne, med att göra en tävling om vem som åt upp en grisvagina först. Hallå? det är ju inte friskt någonstans.  Eller som i nästa säsong när dom ska gå på krossat glas och få in glasskärvor i fötterna för att bevisa att dem älskar henne. Jisses vilken sjuk brud! Man får verkligen hoppas att hon gör det för att få tv-publicitet och inget annat.


Kommentarer
Postat av: alida

hejhej fin blogg!

Vad tycker du om min blogg ?

2008-11-25 @ 21:05:56 URL/Bloggadress: http://aliida.blogg.se/
Postat av: emii

omg, det var ju inga riktiga glasskärvor! hon skulle bara testa vilka som vågade ge sig på det, och sedan skulle hon avslöja att det inte var riktig glas! -__-'

2009-04-04 @ 11:56:52
Postat av: llinnea

fett fin du är Tila har alltid tyckt det vill vara deej <3 har kollat på alla pogram du har varit med i jag älskar dej Tila<33

2009-07-03 @ 20:23:47
Postat av: - m (@)

hon är för sexig ! =)

2009-12-06 @ 02:16:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback