Tänker tillbaks..

Nu är jag hemma och trycker i mig lite ostbågar framför datorn, inte helt fel.
Har varit förbi Willys och handlat lite mat till imorgon. En kyckling/curry macka, en sprite, en risifrutti och en choklad. Så blev det en pringels också.
Imorgon ska vi till Nordiska muséet, tror jag att det hette. Det blir ju trevligt, trevligare än att gå en hel dag i skolan iallafall, vi behöver verkligen paus, fullt ös hela tiden.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade mitt blonda hår :( Snyyft! Visst är det fint det jag har nu, men jag vill ha som jag hade förut fast lite guldigare! Varför blev det inte som JAG ville? :(

Före... Söta söta blonda hår.



Hmm.. vad säger man? Det är väl helt okej, men vi får se efter när jag lagt i slingor!
När jag tagit ut förlängningen sen så blir det direkt att färga hela håret till guld blont!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback