Stan hela dán

Idag fick jag sluta kl 2 istället för 4, det gjorde nästan min dag. ;) Då träffade jag Tom och vi gick och klippte oss tillsammans på frisör compagniet på Kungsgatan, där jag alltid klipper mig från och med för 2 månader sen. (Gratulerar! Jag som aldrig brukar klippa mig men nu har jag tagit modet till mig och börjat gå till frisören oftare). Det kostar bara 150:- att bli klippt där oavsett hur du vill ha det. Bra, ellerhur?

Sen vid 4 träffade jag Matilda för första gången, och hennes urgulliga dotter Mercedes (coolt namn va?) dem båda var jättesöta och jag hoppas att vi ska träffas igen!

Nu är jag hemma hos D, mitt hem nummer 2, och lagar lite mat. Idag blir det pasta med köttfärsen (Som jag upptäckte låg tinad i kylen, därför var tvunget att steka upp, tillsammans med ett paket kantareller som också måste lagas snart, så det blev köttfärs med lök,kantareller och paprika.)

En annan rolig sak jag märkte, TVÅLEN LÅG I KYLSKÅPET?!  Så då ringde jag genast D och frågade vad han höll på med, haha. Saken var den att han hade jobbat i 2 dygn och var super trött, så hade jag packat ihop en påse med mat som skulle hem hit, och därbland en handtvål som vi aldrig brukar använda, för vi använder jämt på flaska, så han trodde väl att det var någon slags mat?

Nu ska jag äta sen hoppa in i duschen.



Klippte upp håret, det blev skitfint! :)


Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

åh är man redan kändis på din blogg, Haha.

självklart vill vi träffa dig igen ;)

2008-10-02 @ 20:33:15 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: matilda - mercedes mamma

vad bra pris för klippning! De blidde jättefint iaf ;)

2008-10-02 @ 20:34:33 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Malou

Du passar i det!

2008-10-03 @ 13:12:27 URL/Bloggadress: http://maluwie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback