Söndag

Vi har precis varit på lägenhetsvisning. Den första vi tittade på var en 2a på 40 kvadrat och jäklar vad liten den var, det var nästan så man fick ångest, haha. Våran etta är lika stor och känns större! Sen den andre vi tittade på var en etta på 40kvadrat och den var mega liten så inte den. Den tredje vi såg var såååååååååååååååååå FIN!!! Det var en 2a på 68 kvadrat helt nyrenoverad såg ut som en lyxlägenhet... var super fin men kostade 1 miljon 100tusen eller BUD! haha... Men fin var den..

Idag ska jag iväg och jobba vid 4, hur länge vet jag inte... men det får vi se.
Här är ett par nytagna bilder på mitt nya ? BRUNA ? Hår? :)



Efter regnet!



Också efter regnet :P



Innan jag gick ut.. På bilder ser hårfärgen lite brun röd kräm aktig, jättefin, men i verkligheten är den mer ljus ask grå. :p



Me again...


SÅ vad tycker ni? Jag ska iallafall den 27november till Polen så då ska jag göra blonda slingor och kanske några av en annnan färg?? Mörkbrun kanske? Vem vet, vi får se vad som blir fint.. :)


Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

det var ju superfint ju!

2008-10-05 @ 16:56:03 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Malou

Det är rätt så fint men jag gillar dig mer i blond hår!

2008-10-06 @ 09:58:30 URL/Bloggadress: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Johanna

du var super fin i brunt hår! :)

2008-10-06 @ 13:39:09 URL/Bloggadress: http://misswennerlund.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback