Snaaart Fredag!

Idag blev det inte så mycket plugg, vilket är skönt! Hade också redovisning på morgonen och skulle fått VG- men fick bara ett G+ för att jag använde fler än 1 svenskt ord. Själv är jag jättenöjd jag tyckte att jag var jättedålig men enligt mina klasskamrater trodde flera stycken att jag skulle få MVG. Jag MVG? hoho...  Me wish

Sen gick vi på teater och såg Henrik är en tönt. Ni vet Henrik Ståhl som höll i barnprogrammet för ett par år sedan? Han var hel tokig, en riktigt rolig komiker som på ett komiskt sätt gjorde teater om sin barndom som hårt mobbad. Jättesynd att det hela var sant, hur kan andra klasskamrater se på när någon sparkar och slår sönder en annan? eller får sitt huvud nertryckt i toaletten? Herregud varför gör människor inte något? Dessutom tyckte att jag att han var SUPERSÖT som liten, spela roll om han såg lite barnslig ut? eller töntig(Som vissa skulle säga), tyckte han var söt :)

Jajamän.. Nu är jag hemma iallafall och pussade på min lilla Tiger, och självklart fick Tuffis också pussar men han uppskattar inte det lika mycket.


ME & TIGER


Jag och Tiger igen!

Ni vet mössan jag köpte.. Många tycker den är "annorlunda/knäpp" och säger att de själva inte skulle kunna använda den men att den passar på mig. Hmmm... Så nu vill jag höra lite åsikter! Själv tycker jag att den framhäver ansiktet på ett gulligt sätt och dessutom är läcker.






Ikväll blir det kräftor tänkte jag...

Puss

Kommentarer
Postat av: Malou

Du var jättefin i den där mössan, eller hur jag ska säga! :D

2008-10-09 @ 19:13:45 URL/Bloggadress: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: MaloOOOHHuuu

G är ju iallafall bättre än ingenting :) Du har så rätt men vissa människor har ju inte kommit så långt i tänkandet, synd.

2008-10-09 @ 19:15:31 URL/Bloggadress: http://maluwie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback