Skönt att vara hemma

Kom hem för någon timma sedan, då passade jag på att laga mat, var riktigt hungrig.
Det blev en jättegod köttfärsås och pasta till. Riktigt klassiskt va? Något som man nästan aldrig tröttnar på.

En super dålig nyhet: Wizzair har gjort det igen! Alltså herregud!! Boka INTE med dem om det är ett speciellt datum ni måste åka med. Dom har en vana att ALLTID skjuta upp sina flyg. Det är andra gången irad nu.. Fan också. Nu vet vi inte vad vi ska göra. Vi verkligen måste åka den där Torsdagen, det går ej att skjuta upp. I sista sekund letar man en ny resa dit men alla är svindyra.

En bra nyhet är att jag är ledig imorgon en till dålig nyhet är att jag får pallra mig dit till 5 för utvecklingssamtal *gäsp*. :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback