Skolan

Det har ju inte fungerat att logga in på blogg.se så därför har det inte blivit något inlägg imorse som jag hade tänkt mig. :)
Idag känns allt ganska bra! Skulle ha klippt mig med Tom idag men han ville skjuta det tills imorgon istället så då får vi väl ta det då. På Fredag ska jag och Tom plåta lite i hans skolas studio under en timme, bara testa och se om vi kan få fram några fina bilder. Jag har dessutom pratat med 2 fotograf tjejer som jag ska styra ihop photoshoots med ;) Härligt... kan knappt berga mig. Jag hoppas att allting blir bra!


Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

jag ger dig numret på msn ;)

jättefint hår, var gjorde du det?

2008-10-01 @ 14:56:13 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback