Saturday night

Jag är inte ute och festar som typ 80% av restens "ungdomar" är. Nä usch, inte mycket festade för mig inte på sista tiden. Det finns så mycket annat trevligt man kan göra. Som att titta på en film och laga en god middag såklart!
Idag lagade jag fisk/grönsakssoppa som blev otroligt god, nästan beroendeframkallande märkte jag efter 3 portioner....

Jag är ganska nöjd med min hårfärg ändå... med lite smink blev det susen! Ser mycket naturligt och fräscht ut.
Ska dock slinga det guldigt hos frisören sen.. det tycker jag är fint, men det får bli en senare process..



Inte bästa bilden dårå :) tog den nyss... precis sminkat av mig .. Men det duger! =) Nu värmer jag upp lite soppa jag gjorde tidigare och ska lägga mig vid tvn.. natti

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback