Onsdag - stan med Matilda

Idag hade vi matteprov i procent, som sista lektion. Det gick uruselt och jag är verkligen underkänd, det vet jag! eftersom jag knappt svarade på något. Jobbigtjobbigt, matte är så tråkigt! Mitt mål är iallafall att få G i matte som slutbetyg.

Efter jag slutat så gick jag med Therese på ett fik där jag satt i 40minuter för att senare åka in till centralen för att möta Matilda och lilla Mercedes. Vi tittade runt i en del butiker men hamnade tillsist på Mc Donalds, där vi åt middag och stannade ett bra tag.

Dagens inköp: En mössa från Topshop! Supersöt. (Bilden blev dock konstig, jag ser skelögd ut och ja...)



Matilda & Mercedes på donken (ursäkta dålig mobil-kamera)



Hihi mobilen kan aldrig ta bra bilder! Man ser knappt dem men båda e sockersöta.


Nu till en bild på mig och min pojkvän för någon månad sen, för er som vill se hur han ser ut.



Usch man ser för hemsk ut.. men iallafall :)  There he is!


Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

ta bort den hemska bilden ! ;)

2008-10-08 @ 21:51:04 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback