Lördag:)

Ska börja med att säga att gårdagen var myspys. Var hos Natta redan vid ett och vi pratade lite, det var jag, Natta och 2 andra av hennes tjejkompisar.  Vi bakade tårta tillsammans, och hjälpte Natta och göra klart lite hemma, gosa lite med Nickopicko och så :) Sen kom det massa folk vid halv 7 tiden och hon öppnade massor av paket. Men sen åkte jag hem :) Kollade på Freaky Friday men somnade... synd.. ville se slutet.

Idag har vi varit och handlat en hel del men allt står på verandan eftersom att vi frostar av både frys och kyl idag, det var som snö i hela kylen och frysen. Inte bra...
Idag har vi för första gången släppt ut Tuffis helt själv, hoppas att han kommer hem levande om någon timme eller så, och hoppas INTE han springer ner till bilvägen. Skulle aldrig förlåta mig själv.

Ikväll blir det matlagning hade jag tänkt mig, Tacos och så ska jag baka en egen köttfärs paj. Mums får se hur det går.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback