Ledig-Onsdag

Det kändes riktigt skönt att få somna en vardagskväll, när jag drog ut på tiden länge innan jag stängde av tvn.
Något som var mindre skönt var när jag skulle resa mig upp vid 8 tiden för ett toalettbesök och ramlade ihop, för att jag hade så jäklans ont i vaderna och ryggen. Vad är då det? Träningsvärk!  Hur kan man vara så otränad? (Jag hade gympalektion igår) Haha! patetiskt.

Nu ska jag iallafall iväg och lämna av en tv som jag har sålt till en tjej. Sen ska jag hemåt igen, försöka att plugga lite matte samt det viktigaste (ringa ett par förskolechefer). VARFÖR svarar aldrig dom? Man ringr och ringer och ringer. Jag har ringt en bi rektor och rektor i 3 dagar nu, morgon, förmiddgar, eftermiddagar. Dem svarar ju aldrig? vad fan gör ni egentligen? sitter och gulfsar bulle och kaffe hela dagen eller?



Det rätta uttrycket ...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback