Jag har ångest

Hur fan kunde jag lita på Nutrisse garnier? Aldrig mer! Fan alltså man kan verkligen inte lita på dom... Viva liter jag på.... Mycket mer att lita på när det gäller blondering.. än ex. Schwarpskopfs blonderingar, jag har testat allt.. dom blir alltid oranga, tillome om du färgar utväxten o redan e blond då blir d alltid orange konstigt? Morots konstigt? alltid.

Om du ska blondera håret fint o allt så rekommenderar jag Viva Bold and brilliant blonde, den e ny. Skitbra alltså, finns inte överallt men den e super duper super duper! Ger verkligen snygg vitblond färg utan oranga o röda toner.. Helt iskall vacker blond färg. Och nu är jag aaaaaaaaaaskgrå!

Så what am I gonna do?? Jo jag ska slinga det blont och guld och mörkt hos frisören tror jag... eller??


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback