Idag-tisdag

Idag har jag engelska redovisning! Hjälp, kom och rädda mig.
Vi ska jämföra två engelsk talande länder, och prata i minst 10minuter och kunna allting utomtill.
Blond(numer brunett) som jag är har jag gjort uppgiften helt fel! Pinsamt.
Ska stå och prata om England & Usa, jag ska prata om "kända personer" ex. britney, leona lewis, spice girls? HAHA
Hur kunde jag välja just dem? Jaja... skäms på mig.. ett G försöker man få iallafall med en liten extra flört.

Dagens bild:





Dags att börja sola? Jag har helt glömt att sola solarium senaste månaden. Färgen har försvunnit helt, satan också, jag som verkligen kämpade för den. Måste den försvinna så fort? Man ser helt död-blek ut i min hårfärg utan färg i huden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du äkta eller oäkta uggs spelar de någon roll? kommentera i min blogg

2008-10-07 @ 20:00:41 URL/Bloggadress: http://erikasfashion.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback