Glada nyheter

Knappade in på mitt schoolsoft där jag såg att jag fått VG (IG-VG) alltså max poäng på min muntliga novell-redovisning. Jippie! :) Superglad.. en bra start på dagen.



Kasper igårkväll i pappas säng. Soetnos!:)



Kasper i mitt rum. Hans älsklingsplats så numera har jag lagt upp en filt där (men ska vika den lite bättre sen) haha :)



Jag idag. Lee - jeans (gillar dem inte egentligen eftersom dem inte är tighta vid knäna, gillar inte när det blir knöggligt) Kofta som D's moster har gjort. Svart linne med spets där uppe och mitt nya rosa skärp ;)

Efter jag slutat vid halv 12 ska jag till Natta och vara en stund med henne innan gästerna kommer. Hihi

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Tom Kristensen

Sv: Hahaha skoja inte :P, han var dessutom fett kristen :P

2008-10-18 @ 01:03:11 URL/Bloggadress: http://tittajagbloggar.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback