Galet plugg

Nu har jag pluggat i 1½ timme. Engelskan måste vara klar tills imorgon, hade man inte gjort den så skulle man få frånvaro från hela lektionen. Men det blir man motiverad av! Man blir faktiskt det.
Bingon var trevlig förresten, vi åt jättegod mat och efterätt men vann ingenting. Mormor blev sur och tänker inte ha en lott längre ;) gullig när hon är sur.

Pappa och hans flickvän har förresten tittat lite på lägenheter, och jag hittade en superfin i Salem som vi kanske ska titta på nästa vecka *Hoppas!* riktigt drömhus det dära.

Imorgon är det skolfoto och man vill ju vara fräsch så egentligen borde jag sovit för länge sen, kommer vara döds trött imorgon. Och idag hämtade jag min tv från Expert (har varit på service) och nu funkar den så bra så, så tv tittande lär det ju också bli nu ikväll. :)

Aj aj jag som skulle sova tidigt, skäms på mig. Det blev andra bullar istället. ;)



Natti

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback