Fredag - plåtning och födelsedagsmiddag

Idag har jag och Tom använt studion i hans skola och testat oss fram, vi fick faktiskt fram en del riktigt bra bilder, men dem kommer ni att få se senare. Sen mötte jag upp D som fyller år idag och vi åkte till "Lilla Norrland" och handlade älgfärs och björnkorv, renskav och renchips. Så nu har jag stått och gjort älgbiffar, dom kommer bli supergoda, man är ju duktig ;)
Så till ska vi äta klyftpotatis och kantarellsås av färska kantareller. Mums eller? =)

Blder kanske dyker upp senare. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: manuela

Hej sötis! just nu i min blogg har jag en fråga till alla er bloggare om vad är kärlek för dej, vore jättesnällt om du delade med din åsikt:) tack(L)

2008-10-03 @ 22:20:11 URL/Bloggadress: http://maanuelas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback