Fredag is the best

Vad skönt det är med Fredag. Min skola tar verkligen kål på mitt huvud! men det kanske behövs trotsallt.
En uppgift jag gör nu satsar jag på MVG, alltså visst är det sjukt? JAG satsar på MVG! haha, det kunde man aldrig tro.
Hoppas verkligen att jag får det, annars så hoppas jag verkligen på ett VG och blir glad då med.
Idag slutar jag 11.20 och då ska jag till Toms skola och vi ska plåta lite i studion där, nice va!

Idag fyller D år, och han har önskat sig en speciell väckarklocka som jag sprungit runt och letat efter som det bara tydligen finns 15 st kvar i hela landet på 90 butiker. Höhö. Men nu ska en sån beställas till Stockholm och så ska jag hämta den. Dvs att han får den nästa vecka istället men han blir nog lika glad för det. Idag äter vi middag istället.

Nu ska jag äta frukost, och det blir axa solrosbröd med skagenröra! Mums.


En liten morgonbild. Idag blir det osminkat till att börja med så hyn får lufta så jag får bra bilder sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alisa

Om du fick vara någon annan under en dag, vem skulle du då vilja vara?

Och varför?

2008-10-03 @ 12:03:38 URL/Bloggadress: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: nadja

Fin Blogg!

2008-10-03 @ 17:56:02 URL/Bloggadress: http://pluttenn.tk
Postat av: matilda - mercedes mamma

Du är ju som värsta gourmet kocken ju! Jag suger på att laga mat..

2008-10-03 @ 19:42:38 URL/Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback