En underbaaaar Torsdag :)

Idag har jag först haft muntligt "prov" i Svenska, skulle prata om en novell och det gick prima ballerina, sen så hade vi matteprov i procent och jag var säker på att jag inte skulle klara det!!! Men nu är jag så glad, jag vet att jag klarat det! Jessica lärde mig en ny taktik, tack vare den så fattar jag! :D:D

Kolla här:



Om det är procentsatsen du söker, håller du över procenten. Då ser du att det är delen / det hela du ska dela för att få svaret och likadant med de andra. SUPER :D Så braaa!

Sen så fyller min tjejkompis ett år imorgon så jag har varit och köpt en jättesöt **** till honom :) (vt inte om hon läser bloggen) hihi.

Just nu så lagar jag middag - och det blir mina egna köttfärsbiffar, kokt potatis och champinjonsås YUMMI..

Ikväll ska jag plugga  8 sidor engelska annars är allt perfekt :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback