Det blir en bio fredag

Kvällen blev defenitivt inte som den skulle men inte ska man hänga läpp för det inte.
Ska ta en bio med min D... Dags att uppskatta allt bra med denna person. :) Det finns inte så mycket dåligt med honom inte.
Invigde också min nya locktång! OBH NORDICA(Björn axen) 38mm med lcd display! värmer upp till 200grader=) Och en hårfön har jag dessutom fått med mig hem ifrån stan.


Valde att förminska denna bild, hahah han har alltid en sån rolig förmåga att se galen ut på bilder. Men var lugna, han är ingen mördare.



Hehhe :)


Swing ;)



Vi ska se Steph brothers. Hoppas den e bra :)

Kommentarer
Postat av: SensationalDesign

Grattis! Du har vunnit den godisrosa designen =) Maila mig på [email protected] så talas vi vid där! :)

2008-10-10 @ 20:20:42 URL/Bloggadress: http://sensationaldesign.blogg.se/
Postat av: SD

Ellie: I know, sorry! Såg det alldeles nyss att jag gjort ett misstag, men det rättar jag snabbt till... =) Antingen sent ikväll eller imorgon, så behåll ditt gamla lösenord tills dess.

2008-10-11 @ 16:13:18 URL/Bloggadress: http://sensationaldesign


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback