Bra teknikmagasinet!

Idag fick jag G på konditionstestet, trodde aldrig att jag skulle klara av det men det gjorde jag. Det brände enormt i bröstet och lungorna men jag klarade nivå 6! :) Dvs godkänt.

När jag kom hem käkade jag lite sallad som jag gjorde iordning. Gott och nyttigt! Sen passade jag på att ringa Teknikmagasinet eftersom att jag var där i slutet av Augusti och bad dem beställa in en Sonic Bomb till mig, vilket dem skulle göra och dt skulle max ta en vecka sen så skulle de ringa mig. De fick mitt namn och telefonnummer, men ingen ringde? Så nu , nästan en månad senare ringde jag, lagom sur och allvarlig och fick höra att dem haft den inne men någon hade "råkat" sälja den ?! what?! Då ringde dem till västerås, typ norrland?! och gbg samt karlstad och den var undanlagd överallt. Så synd?!!!!!! Men dem ringde karlstad som skulle få in 1 nästa vecka som jag ska få. Tur det.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback