Älskar mat

Maten var helt underbart god, känner mig fortfarande sugen efter mer. Haha



Mums!!

Min tv som var inne på "reperation" visade sig ha samma problem när den kom tillbaka, samma jävlans skugga. Den har varit där sen första dagen jag köpte tvn. Nu har jag minsann tagit ett foto på den så jag kan skicka med det när jag lämnar in den på service nästa gång.



Där ja som ni kanske ser....


Nu ska det pluggas engelska ... åååh *vill inte* :(  Men kl 22 ska jag se Tila Tequila.. intressant det där. Haha


Kommentarer
Postat av: Tom Kristensen

Jag ser skuggan men jag ser också att du tittar på film, så jag måste ändå fråga om du kollar på typ trean är det samma då? Annars kan det vara sladden från typ dvdn till tv :P

2008-10-18 @ 01:06:01 URL/Bloggadress: http://tittajagbloggar.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback