Alltid

Alltid samma  jävla sak.  Vem fan pallar? Kommer aldrig i tid, det spelar ingen roll om det ens skulle vara julafton. Tro mig, människan vet inte vad en klocka, vad en tid är. Man blir lovad saker gång på gång men människan skiter i det.
Så konfronterar man honom ***men förlåt jag var stressad jag lovar jag gör det imorgon*** okej då väntar man men inget händer dagen efter heller, och inte efter det och inte efter det. Och så håller det på... gång på gång på gång på gång.

Man blir så jävla trött.... visst om det händer 1 gång, eller 2 eller 3 eller 4 eller 20. Men fan inte 250 gånger! Blir snart galen. Alltid dessa ursäkter, alltid.

Man kan säga något. "Idag dog jag" eller nåt? jaha men vad roligt. Påminner mig om när morsan berättade att hon sagt till min pappa vid matbordet att min syster var död och han sa jaha men vad roligt idag satte jag upp parabolen.

Folk som inte lyssnar, man får ju tammefan damp?! Aldrig aldrig aldrig lyssnar.

Förlåt just för tillfället är jag bara så jävla förbannad på efterblivna människor.

Kommentarer
Postat av: Natta

Va ere som händer? :S

2008-10-09 @ 22:08:02
Postat av: Isabella

vad har hänt?

2008-10-10 @ 10:06:49 URL/Bloggadress: http://bellih.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback