Vad hade dagen att bjuda på hittils

Det blev en kortvarig stund i skolan, fick väl lite gjort ändå.

Sen gick jag iallafall en runda vid centrum, som blev till en shoppingrunda.
Införskaffat:
* En vit väska från h&m, det behövdes, jag kan ju inte bara ha svarta väskor :)
*Hårrullar/papiljotter, jag ska testa dem ikväll och se om det funkar, då slipper man locka och fixa håret när man inte hinner.
* En foundation från Max Factor, Colour Adapt.
* En kiselgel från Hälsokost butiken som är bra mot Orolig mage, för att stärka hud hår och naglar och stärka slemhinnor och bindväv.

Så på köpet fick jag en hårinpackning, jag brukar jämt fråga efter give aways när jag handlar på Kicks.
Och jag bara älskar just den här inpackningen
!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback