uppe tidigt

Nä, inte särskillt egentligen. Börjar ju alldeles strax, men det är tidigt för att vara mig.
Nu har jag fullt sjå med att hitta några kläder som jag vill ha, sen ska jag platta håret (ska nog ha det platt idag, hinner inte med volym eller lockar), har redan rakt hår men plattar man blir det det där lilla x-tra. ;)
Sen ska jag försöka få i mig en liten matbit. Idag får det bli rostmackor med skinka och juice.

Imorse när jag vaknade hade jag jätte fin hy, snacka om att jag blev glad. :)
Har alltid mycket utslag, min hy är fan känslig mot allt. Av VATTEN i duschen får jag utslag.... ja.. och av de flesta foundations. Men nu har jag testat min gamla jag använde för ett par år sen, Max Factor coulour adapt. Kanske är det, att nu använder jag något jag tål.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback