skönt

Nu har jag fixat allting iallafall, gick hyfsat snabbt ändå.
Har tänkt lite på det där, när det gäller mitt arbete känns det inte motstridigt att städa, diska och plocka undan.
Men hemma eller sådär, då känns det verkligen skit tråkigt och man struntar i det + att mina kläder är precis överallt.
Underligt. :) Men skulle man få pengar för att gå i skolan skulle jag prestera bra där också;)
Det ska jag minnas till jag får egna barn, dom ska inte få sitt barnbidrag fullt ut förrens dom är typ 14 år.
Och innan dess kommer jag ge ut barnbidraget efter hur dom skött sig i skolan..

Så hade jag själv velat haft det när jag var liten.... då är det mycket lättare att göra gott ifrån sig, om man får beröm och får något bra...

Haha planerar värsta framtiden ;) Nä men jag skulle kunna tänka mig att jag kommer vara någon sån form av mamma.. :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback