Papiljotter/hårrullar

Jo om ni läste inlägget för ja, många inlägg sen ^^ så fick ni veta att jag köpte självhäftande papiljotter/hår rullar idag.  Och så skulle jag testa dom.... eh,,, vilket skit! Köp inte det!
Det ramlar bara ner.... men så testade jag att ta mini slingor av bara mitt egna hår, och då gick det, sådär.. iallafall.
Det var ca 10 stycken och det räckte till 10 mini slingor på vänster sida, alltså vid hår roten och det tog ca 10 % av mitt hår, så jag skulle behöva kanske 100 till för att det ska täcka hela håret och det känns ju jävla onödigt.
Mitt hår är alldeles för långt.... och då blir det för tungt för dom här små sketna hår rullarna...

Så dissa självhäftande papiljotter! det duger inte.

Kommentarer
Postat av: Therèse

Hoppas du haft en bra dag!

2008-05-19 @ 21:46:43 URL/Bloggadress: http://tthomasson.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag ska nog också ta i förlängning igen.
Min personlighet sitter i det :P

2008-05-19 @ 22:08:37 URL/Bloggadress: http://camillaaggeborn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback