Onyttigaste människan!

Allting drog ut på tiden. Vi satt och kollade på PS3'n på den nya tvn vi köpt. Vi spelade Gta 4 ;)
Men nu skulle mr D gå ner och fylla på med mynt i parkeringsautomaten så då tog han samtidigt en sväng ner till Mc Donalds och handlade snabbkäk åt oss.. såhär, efter 11 på en torsdagskväll.. Onyttiiigt jaa!
Idag har jag ju ätit en del, kan man tro det? så liten som jag är? att jag äter så galet mycket som jag gör.
3 rostmackor skagen, 2 portioner ris och köttfärs, 2 rostmackor med smör till lunchen, 1varma koppen kantarell, 2 portioner potatis med skinkröra, 1 till varma koppen med kyckling och sen ostbågar och sen nu mc donalds....

Det är bara en dags intag.... jag kan äta mer annars.... folk blir alltid lika chockade, roligt ;) vad som får plats i min lilla 45 kgs kropp :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback