en tidig morgon

Ååååh jag är alltid så trött! hur blir man pigg? ;D
Sovit hyfsat gott har jag iallafall gjort, ibland saknar man faktiskt att få sova ensam.
Känner mig som en liten prinsessa bland alla mina dunkuddar och mitt sköna duntäcke, fast det börjar bli alldeles för varmt för det nu. :(

Idag ska jag iallafall på ett rengöringsparty hos mamma.
Det blir bara jag, min syster och mamma och vår mormor&morfar.... hmm..
Egentligen skulle det komma 3 till men whatahell? folk är opålitliga, som jag alltid sagt...
Vad blir kvar? jo den ärliga familjen, haha, inget oväntat.. blir så sjukt irriterad fan folk skärp till er!!

Själv ska jag ställa in mitt egna som var bokat i typ 1 månad innan...

Kommentarer
Postat av: lovisa

den verkar jätte bra! den ska jag absoult se någon gång!

2008-05-29 @ 07:40:49 URL/Bloggadress: http://loviiissaa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback